top of page
  • אתר משלוחים

חברות שילוח בארץ – איך בוחרים חברות הפצה ולוגיסטיקה בישראל?

כיום, אחד השירותים הכי נפוצים שתוכלו למצוא בעולם המשלוחים הוא שירותים של הפצה ולוגיסטיקה. השירות הזה משמש את כולם, מלקוחות פרטיים ועד לקוחות שהם עסקיים מכל מיני סוגים.





מה הן חברות שילוח בארץ?

חברות שילוח בארץ הן חברות שיעניקו לכם שירותים של משלוחים יעילים בצורה כזו שיתאפשר לכם גם לקבל וגם לשלוח את המשלוח בזמן הכי מהר שרק תוכלו, וזאת מבלי שתצטרכו להתפשר על שמירה של המשלוח או על הציוד הלוגיסטי מכל סוגיו. אל תשכחו שגם לצד ששולח את החבילה יש תפקיד. על השולח לשלוח אותו כראוי ולתת את האפשרות שיהיה אפשר לעקוב אחריו למקרה הצורך. במקרים מסוימים בהם המשלוח לא מיועד ללקוח פרטי, אלא למטרות אחסון, גם במקרים כאלה הוא צריך להיאסף בצורה מקצועית ולהישלח אל יעדו ללא כל פגם או נזק. צריך להיזהר במיוחד כשמדברים על כמה משלוחים במקביל ולא רק על משלוח בודד. שם הסיכון יותר גבוה.


השאלה איך בוחרים חברות הפצה ולוגיסטיקה בישראל יכולה לענות על השאלה למה להיעזר בכאלה?

בהחלט כן. הדרך שבה בוחרים חברות הפצה זוהי הדרך שבה נעזרים בהן. חברת ההפצה צריכה לעמוד בסטנדרטים של ידע, כמו למשל איך החברה מתמודדת עם משלוח גדול מהרגיל או איך היא מתמודדת כאשר היא צריכה לטפל במשלוח עדין מאוד. ידע כזה נותן את הבסיס לשירות המקצועי והאמין ביותר שאפשר לקבל. כל חברת הפצה ולוגיסטיקה אשר מכבדת את עצמה, תעשה שימוש בטכנולוגיות האחרונות כדי לטפל בכל משלוח שנכנס. המערכות הטכנולוגיות יכולות לעשות את כל ההבדל בין החברות השונות.

יכולות להפוך את השירות ליותר מקצועי ויותר יעיל, לעומת שירות שלא יכול לעמוד בציפיות כי הוא לא מתקדם עם הטכנולוגיה. עוד משהו שחייב להיות לחברת הפצה מקצועית הוא מענה אנושי וזמין ככל האפשר. החשיבות של המענה האנושי היא אולי הגדולה ביותר. למרות כל הטכנולוגיות המתקדמות, לעולם לא יהיה תחליף למישהו שעוזר ללקוחות, מישהו זמין שיכול לתת להם את המידע שהם צריכים ולענות להם על השאלות. וככה בעצם ענינו על השאלה איך בוחרים חברות הפצה ולוגיסטיקה בישראל.

האם חברות שילוח בארץ נמצאות בפריסה ארצית?

קיימים מגוון סוגים של חברות שילוח בארץ. יש אפילו כמה סוגים אשר נמצאים בפריסה ארצית ומגיעים לכל מקום שרק ישלחו אותם. אחד המאפיינים הכי חשובים של חברת שילוח שהיא גם מקצועית הוא אילו וכמה שירותים היא נותנת. יש הבדל מאוד מהותי בין משלוחים של חבילות שהם צריכים להיעשות מהרגע להרגע או שאלה משלוחים לא דחופים, יש הבדלים בשירותי השילוח לעסקים השונים. לפעמים אותו לקוח יהיה צריך מגוון שונה של שירותים ולכן חברת משלוחים שהיא מקצועית, תוכל לענות לו על הצרכים הללו. תמיד עדיף למצוא חברה שכוללת בתוכה מגוון רחב של שירותים, אך גם אם לא, תזכרו כי בדרך כלל לאותה חברה יש עוד סניפים בארץ.

איך בוחרים חברות הפצה ושילוח בישראל ומה מחירם?

איך בוחרים חברות הפצה ושילוח בישראל? חושבים שזוהי שאלה קשה? אז בואו נגלה לכם את התשובה. קודם כל, אם החברה מציעה לכם שליחויות מהיום למחר או מהיום להיום במחיר שהוא שפוי, אז תדעו שמצאתם לכם חברה שהיא אמינה ושהיא יודעת מה היא עושה. עליכם לברר מה הוא טווח המחירים של משלוח שנעשה מהיום למחר. אם היא אומרת לכם שהטווח הוא בין 23 ל-50 שקלים, זכיתם בכל הקופה. נקודה חשובה נוספת היא אם החברה מספקת ביטוח או אחריות כלשהם. כל חברה שרוצה לשמור על השם שלה צריכה לקחת אחריות על החבילה שהיא התחייבה להעביר בצורה שלמה.

נקודה אחרונה והכי קריטית בבחירת חברת הפצה ושילוח היא לבדוק אם יש לכם דרך כלשהי לעקוב אחר החבילה שלכם כשהיא נמצאת בשלבים של מסירה וכך בעצם לוודא שהיא הגיעה ליעד בהצלחה. אז לסיכום, בחירה של חברת שילוח מבוססת על הרבה קריטריונים. הדרך להתחיל אותה היא להרים טלפון לחברה וכבר בשיחה לבחון איך מדברים אליכם ואיך מקבלים אתכם. אתם כבר תרגישו בשיחות הטלפון אם מדובר בחברת הפצה שיודעת לתת שירות לקוחות טוב.

Recent Posts

See All
bottom of page