top of page
  • אתר משלוחים

משלוחים במרכז

חברת שליחויות במרכז לרוב הרבה יותר מהירה משירותי המשלוחים של הדואר המקומי, בעוד בדרך כלל זמינות כל מיני היתכנויות של משלוחים דחופים עוד באותו היום, למי שצריך את זה. מכתבי חירום, או מכתבים בענייני משפטים יימסרו כבר ביום העבודה של מחרת באופן ממש עקרוני רק במידה והם נשלחו לפני האיסוף האחרון בסניף הדואר המקומי שלכם. ועל כן, ובאם תקפידו על קריאה רציפה למן תחילת המאמר הזה ועד ממש לסופו, בוודאי תבינו כי שירותי משלוחים במרכז מאוד מומלצים, ולא בכדי.






האם שירותי חברת שליחויות במרכז נחשבים למשתלמים?

קיימות כל מיני סיבות שבעקבותיהן חברת שליחויות במרכז נחשבת לממש משתלמת והרבה יותר חסכונית בראייה כללית מאשר כל החלופות אשר קיימות כיום. ואלו הן הסיבות המובילות:

  1. החלפת מוצרים אשר אבדו או שנגנבו דורשת פחות זמן וכסף.

  2. זה הרבה יותר משתלם מאשר לעשות שימוש בחברת שליחויות במרכז כללית עבור עומסים כבדים וגדולים יותר החורגים מגבולות שירות הדואר המסורתי.

  3. יש סיכונים מופחתים לגרימה של נזקים למוצרים יקרי הערך.

  4. הימנעות מזמן השבתה תפעולי בעוד שמתעורר הצורך במוצרים בכתובת היעד למטרה קריטית למשימת המשלוחים במרכז.

  5. כל מיני תביעות ביטוח מוגשות ונרדפות בתדירות נמוכה יותר.

  6. זה לוקח פחות זמן וכסף, על מנת להחליף או לתקן סחורה פגומה.

איזה שירותים מספקים משלוחים במרכז?

קיים מנעד נרחב של שירותים שאותם מספקת חברת משלוחים במרכז, אם אתם ממש חייבים מהירות עבור משימות אשר רגישות לזמן, השליחים במרכז יכולים לעזור לכם. מספר דוגמאות למשימות כאלו כוללות למשל -

  • קבלת ציוד לתערוכה או לאירוע בזמן.

  • קבלה של מסמכים מנקודה א' עד לנקודה ב' לפני מועד בית המשפט או מועד הגשה.

  • הבאת תרופות למי שזקוק להן אך אזלו לו או ששכחו אותן.

  • תוודאו שאתם עומדים במועד אחרון להעברת חבילות או מסמכים אחרים במשך הליך הובלת נכסים.

האם חברת שליחויות במרכז מספקת שירותי טיפול זהירים ומונעים נזקים?

מעלה חשובה במשלוח של חברת שליחויות במרכז באה לידי ביטוי בכך שהמוצרים שלכם יטופלו בשיא הזהירות, ולא יוזזו או ירדו מספר פעמים במהלך תהליך המשלוחים, כפי שהיה קורה באם הם היו נשלחים על ידי סניף הדואר המקומי.

זה אף ממש לא סביר שהם ייפלו או יימחצו באמצעות חפצים כבדים. חברת שליחויות במרכז עושה שימוש בשילוב של טיפולים זהירים, ואף טיפולים מוגבלים, בשביל להבטיח שהמוצרים שלכם יגיעו במצב הכי טוב שאפשר, בדיוק כפי שהם היו כששלחתם אותם.

מה הייחודיות של משלוחים במרכז?

יש שלושה אלמנטים ספציפיים אשר מייחדים חברת משלוחים במרכז, כמו אלו בדיוק:

  • מניעה של גניבה ושל אובדן - חברת משלוחים במרכז מספקת לכם שירות מדלת לדלת שאפשרי לעקוב אחריו ולזהות אותו באופן אישי, כך שאין כל סיכונים שעובדי סניף הדואר המקומי הרמאים יתעסקו בחפצי הערך שלכם. כמו כן, מוצרים שמועברים באמצעות חברת משלוחים במרכז כמעט אף פעם לא הולכים לאיבוד או לא זזים מהמקום שלהם במערכת, מה שגורם לעיכובים באספקה ​​של ימים, שבועות או אפילו חודשים, כפי שקרה מדי פעם לחבילות בדואר המסורתי. הדבר נובע מכך שחפצים אשר מובלים באמצעות חברת משלוחים במרכז מדלת לדלת לא צריכים לעבור בין טנדרים לרצף של מחסנים.

  • שירותי חברת משלוחים במרכז - המעלה הנוספת של שירות חברת משלוחים במרכז מתבטאת בכך שהם מספקים ביטוח על הערך המוצהר של המשלוחים שלכם כסטנדרט, הכלול במחירים הראשוניים.

  • יכולת טיפול בעומסים אשר חורגים ממגבלות הדואר בגודל או במשקל – נראה, על פניו, כי הדואר המסורתי מציין כי אסור לשלוח חבילות מעל משקל כל שהוא או באורך ועומק משולבים מסוימים דרך שירותי הדואר. בשל עובדה זאת, חפצים כבדים או גדולים בעיקר ידרשו סידורי משלוחים חלופיים. מומלץ להסתייע בשליחים מקצועיים, אם אין לכם זמן או כלי רכב מתאים להעביר את המשלוחים בעצמכם.

האם חברת שליחויות במרכז מספקת שירותי טיפול זהירים ומונעים נזקים?

אם אי פעם שילמתם המון רק כדי לשלוח משלוחים ברגע האחרון או חיכיתם בטלפון במשך עידן ועידנים והמתנתם למישהו שיוכל לענות על השאלה שלכם, יהיה באפשרותכם ליהנות משירותי חברת שליחויות במרכז כיום.

לא רק ששירותים אלו מציעים שירות מסביב לשעון בכל ימות השבוע, כולל בחגים ובסופי שבוע, הם כמעט בכל זמן נתון מהווים את ההיתכנות הכי משתלמת והם זמינים לשוחח עמכם כל הזמן. אם עדיין יש לכם ספקות בהיבט של השימוש בשירות של חברת שליחויות במרכז, תקראו את העובדות הבאות:

  • שירות לקוחות - אחת הטרדות הגדולות ביותר בהתקשרות לשירות חברת שליחויות במרכז היא ההמתנה. אף בעוד שיחת הטלפון שלכם כבר נענית, המון פעמים לא נוצר פתרון והזמן שלכם פשוט מתבזבז. שירותי חברת שליחויות במרכז מצפים לשמוע ממכם ותמיד יהיו עובדים מאושרים שיהיו מוכנים להשיב על כל שאלה שלכם.

  • שירות באותו יום: כולנו היינו שם. אתם מחכים עד לרגע האחרון על מנת לשלוח חבילה ובסופו של דבר משלמים עליה ביג טיים. עם שירותי חברת שליחויות במרכז, תקבלו תעריף מאוד תחרותי שלא "יעניש" אתכם על הצורך שלכם במשלוחים ברגע האחרון. עם אפשרויות אספקה ​​קריטיות של שעה וחצי, משלוח של שעתיים וחצי ושל ארבע שעות משלוחים, הצרכים שלכם בוודאי נמצאים בראש סדר העדיפויות של חברת שליחויות במרכז.

  • זמינות לחגים – בדרך כלל שירותי חברת שליחויות במרכז, מחזיקים בצוות עובדים תורן במהלך תקופת החגים. בעוד שלמרבית שירותי משלוחים במרכז יש עיכובים בחגים ומגבירים את העלויות שלהם, שירותי השליחויות מצפים למשלוחים לחגים ויעשו זאת במחיר סביר.

  • מפחית את הצרכים הפנימיים - שימוש בשירותים של חברת שליחויות במרכז מבטלים את הצורך בצי רכבים משלוחים בתוך הבית שלכם, וחוסכים הרבה כסף לבית העסק שלכם. באמצעות מיקור חוץ של משלוחים במרכז במשרה מלאה, זמניים או אפילו עונתיים, אתם יכולים לאפשר לעובדים שלכם להתמקד בעבודה שלהם ולא במשלוח של חבילות.


Recent Posts

See All
bottom of page